garrantzitsua

Tenemos la ocasión de entregar cualquier ropa o calzado que no necesitéis a SOS AFRICA para que lo envíen a países de Europa, Somalia, Kenia, Sudán, Etiopía o Guinea Ecuatorial, aportando así nuestra solidaridad con los más necesitados.

Behar ez duzuen edozein arropa edo oinetako baldin baduzue, ekar ezazue ikastolako erdiko aretora urriak 25a baino lehen, Somalia, Kenia, Sudan, Etiopia, Ginea Ekuatorial edo Europako herrialdeetara bidal dezaten.

LH 5. mailako ikasleak Zubietan izan dira. Bertan, Amets Bat programan parte hartu dute. Arratsaldean, Eureka Zientzia Museoan izan dira unibertsoaren gaia aztertzen. Argazki gehiago ikusgai Alexia plataforman.

Frantses ezagutzak dituen irakaslea behar dugu (B2 edo gehiagokoak). Psikopedagogian, Pedagogian edo Euskal Filologian graduatuak lehenetsiko dira. Interesatuek, bidali CV-a honako helbidera: elgoibar@elgoibarikastola.eus. Mezuan CV-DBH frantsesa adierazi. Epe-muga urriaren 10a

Gaur, ikasturte hasiera guztietan bezala, Kiva-eguna ospatu dugu Elgoibar Ikastolan. Oraingo honetan LH eta DBHko ikasleek Kiva programaren logoa irudikatu dute erdiko aretoan jazarpenaren aurkako lelo desberdinak erabiliz.

Irailaren 29an mendi-irteera izan genuen: Elosu-Polpol-Irukurutzeta39 haur eta nagusi, autoak Elosun utzi eta Elosumendira abiatu ginen. Ondoren, Pol Pol aldera jo genuen. Datorren irteera, azken urteetan ohikoa denez, Irteera Mikologikoa izango da.

Plazo de solicitud para las becas del 30 de septiembre al 29 de octubre. Plazo para solicitar las becas para la realización de cursos de francés e inglés en el extranjero para alumnos y alumnas de 3º y 4º de la ESO del 26 de septiembre al 25 de octubre de 2019.

Bekak eskatzeko epea irailaren 30etik urriaren 29ra bitartean. Atzerrian frantseseko eta ingeleseko ikastaroak egiteko bekak 2020ko udan, DBH 3. eta 4. mailetako ikasleentzat irailaren 26tik urriaren 25era, biak barne.

Los alumnos de 4º de ESO Garazi Arriola, Unax Aseginolaza, Ihintza Gurrutxaga y Maddalen Oñederra participarán en el proyecto Erasmus + en el que tomarán parte 24 adolescentes de Euskal Herria y 8 de Irlanda y que contará con sendas estancias en Irlanda y Hondarrabia para tratar el tema de los idiomas minoritarios.

Erasmus+ proiektuan parte hartuko dute Garazi Arriola, Unax Aseginolaza, Ihintza Gurrutxaga eta Maddalen Oñederra DBH 4ko ikasleek. Euskal Herriko 24 nerabe eta Irlandako 8 izango dira guztira eta Irlandan egingo dute egonaldia urriaren 29tik azaroaren 4ra bitartean, hizkuntza gutxituen inguruko topaketak burutuz.

Orriak

RSS - garrantzitsua-era harpidetu