garrantzitsua

I. Zientzia Azoka ospatu da ikastolan. DBH 3. eta 4. mailako ikasleek 2. hiruhilabetean Fisika, Kimika eta Teknologia arloetan landutako gaien inguruan demostrazio txikiak egin dituzte. DBH 1 eta 2koek Teknologian egindako proiektuak ikusgai jarri dituzte.

Para el próximo 28 de marzo, jueves, se ha organizado una formación para padres y madres en la Casa de Cúltura a las 18:00 titulada "Cómo promover el respeto entre iguales desde la familia". La ponente será Idoia Apaolaza.

Martxoaren 28rako gurasoei zuzendutako "Nola sustatu familiatik, berdinkideen arteko harremanetan errespetua" hitzaldia eskainiko da arratsaldeko 18:00etan (elebietan) Kultur Etxeko Hitzaldi gelan. Hizlaria Idoia Apaolaza izango da.

Ikastolaren izenean eskerrak eman nahi dizkiegu martxoaren 9an ospatutako XXII. Pilota Eguna antolatzen lagundu duen Elgoibarko Pilota eskolako arduradunei. Bestalde, eskerrik beroenak parte hartu duten neska-mutilei. Argazkiak ikusgai.

Martxoaren 8an, emakumeen nazioarteko egunean, egun osoko greba deitu du Euskal Herriko mugimendu feministak. Ikastolako emakume langileok bat egiten dugu greba deialdi honekin.

En este curso también se organizarán cuatro turnos en para la estancia en Aubixa. El plazo de inscripción finalizará  el 22 de marzo. En la estancia de Aubixa queremos avanzar en la autonomía personal de cada niñ@  y reforzar la calidad del euskara hablado.

Aurten ere Aubixako egonaldirako lau txanda antolatuko dira. Izen-ematea martxoaren 22an bukatuko da. Aubixako egonaldiarekin haur bakoitzaren autonomian aurrera egitea eta euskararen ahozkotasuna indartzea lortu nahi da.

Para el próximo 10 de marzo, desde Morkaiko, junto con las asociaciones de padres y madres de la Herri Eskola e Ikastola, os proponemos la siguiente salida:Mutriku-Ondarru. ¡Animaos!

Martxoak 10erako Morkaikotik, Herri Eskola eta Ikastolako guraso elkarteekin elkarlanean antolatutako mendi irteera proposatu nahi dizuegu: Mutriku-Ondarru. Oraingoan ere kostaldean ibiliko gara. Animatu!

Los alumn@s de 4º de la ESO, para finalizar su recorrido académico en la Ikastola, realizarán un viaje de fin de estudios. Para recaudar dinero han creado una cooperativa. El objetivo es aplicar lo aprendido en las asignaturas de Economia y Emprendizaje.

Orriak

RSS - garrantzitsua-era harpidetu