garrantzitsua

Mediante el siguiente comunicado tenéis conocimiento de las decisiones adoptadas por el Consejo Rector de Elgoibar Ikastola en reunión celebrada telemáticamente el pasado 24 de marzo.

Ondorengo komunikatuan, Elgoibar Ikastolako Kontseilu Errektoreak, 2020ko martxoaren 24an telematikoki egindako bilkuran eta zuzendaritzak eskainitako datuak aztertu ondoren,  erabakitakoa duzue ikusgai.

Ikastolako HHko eta LHko haurrak Inauterietako Kalejiran izan ditugu Ikastolatik plazara bitartean herriko kaleetan zehar. Urtero bezala, Zanpantzarrak, Bolantak, Txatxoak, Joaldunak, Kotilungorriak eta Mamoxarroak ez dira falta izan, Hartzarekin batera.

Otsailak 16rako Morkaikotik Herri Eskola eta Ikastolako gurasoekin elkarlanean antolatutako mendi irteera proposatzen dizuegu: Lekoitzeko portutik Urregarai edo Imotz mendira

Emakume Zientzialarien Eguna ospatu genuen atzo Ikastolan. DBHkoek Manifestua irakurriaz ekin zioten egunari eta ikastolako pasabideak apainduz jarraitu zuten. LH 4. mailakoek blogean jarri dituzte egunaren inguruan taldeka egindako eta Erdiko Aretoan aurkeztutako lanak (irudian).

Ongi etorri eta eskerrik asko gurean izena eman duzuen guztioi! Elkarrekin hezkuntza eraldatzen.

Otsailaren 3an gurekin izan genuen ikasle ohi talde bat DBH4koei ondorengo ikasketetan beren bizipenak azaltzera etorri zena. Zuzendaritza taldearekin ere bildu ziren ikastolatik atera ondorengo esperientziak partekatzera, guztion artean ikastola hobetu ahal izateko.

Elgoibar Ikastolak hizkuntzetako ikasketak dituen irakasle bat behar du DBHrako. Interesatuek, bidali CV-a honako helbidera: elgoibar@elgoibarikastola.eus. Mezuan CV-DBH hizkuntzak adierazi. Epe-muga, otsailaren 10a.

Urtero bezala, otsailak 4a iritsita Santa Ageda bezpera ospatu dugu ikastolan. Ikasle, irakasle eta gurasoak, erdiko aretoan bilduta, giro ederrean abestu ditugu oles kantak. Eskerrik asko eta zorionak parte hartu duzuen guztioi!

Mañana, 4 de febrero, celebraremos la víspera de Santa Agueda en la Ikastola. El acto dará comienzo a las 16:00 horas y se recuerda que los alumnos deberán vestir ropa oscura y pañuelo de colores y traer una makila. las puertas se abrirán a partir de las 15:50.

Orriak

RSS - garrantzitsua-era harpidetu