garrantzitsua

LH 1 mailakoak Mufomi fosilen museora egin dugu bisita, ikasgelan dinosauroen inguruko gaia lantzen gaudela aprobetxatuz. Hainbat azalpen eta jakin-mina pizteko kontu interesgarri jaso dugu bertan!

LH 1 mailako ikasleak, unibertsoaren inguruko aurkezpen bat egin diete HH05eko haurrei, eta orain arte 1. unitatean ikasitakoa elkarbanatu dute beraiekin. Une polita eta aberasgarria izan da bi mailetako ikasleentzat.

En el curso 2018-19 pusimos en marcha la asignatura Pensamiento Computacional en 5º y 6º de Primaria. La mejor manera de trabajar las técnicas del pensamiento computacional es aprender a programar, es decir, trabajar en la escritura de códigos paso a paso.

2018-19 ikasturtean Pentsaera Konputazionala jarri genuen martxan LH 5. eta 6. mailetan. Edozein sistema, prozesu edo problema mota ulertzeko eta ebazteko baliagarria da, ez bakarrik arazo informatikoak bideratzeko.

Tenemos la ocasión de entregar cualquier ropa o calzado que no necesitéis a SOS AFRICA para que lo envíen a países de Europa, Somalia, Kenia, Sudán, Etiopía o Guinea Ecuatorial, aportando así nuestra solidaridad con los más necesitados.

Behar ez duzuen edozein arropa edo oinetako baldin baduzue, ekar ezazue ikastolako erdiko aretora urriak 25a baino lehen, Somalia, Kenia, Sudan, Etiopia, Ginea Ekuatorial edo Europako herrialdeetara bidal dezaten.

LH 5. mailako ikasleak Zubietan izan dira. Bertan, Amets Bat programan parte hartu dute. Arratsaldean, Eureka Zientzia Museoan izan dira unibertsoaren gaia aztertzen. Argazki gehiago ikusgai Alexia plataforman.

Frantses ezagutzak dituen irakaslea behar dugu (B2 edo gehiagokoak). Psikopedagogian, Pedagogian edo Euskal Filologian graduatuak lehenetsiko dira. Interesatuek, bidali CV-a honako helbidera: elgoibar@elgoibarikastola.eus. Mezuan CV-DBH frantsesa adierazi. Epe-muga urriaren 10a

Gaur, ikasturte hasiera guztietan bezala, Kiva-eguna ospatu dugu Elgoibar Ikastolan. Oraingo honetan LH eta DBHko ikasleek Kiva programaren logoa irudikatu dute erdiko aretoan jazarpenaren aurkako lelo desberdinak erabiliz.

Irailaren 29an mendi-irteera izan genuen: Elosu-Polpol-Irukurutzeta39 haur eta nagusi, autoak Elosun utzi eta Elosumendira abiatu ginen. Ondoren, Pol Pol aldera jo genuen. Datorren irteera, azken urteetan ohikoa denez, Irteera Mikologikoa izango da.

Orriak

RSS - garrantzitsua-era harpidetu