garrantzitsua

LH 5. mailako ikasleak Zubietan izan dira. Bertan, Amets Bat programan parte hartu dute. Arratsaldean, Eureka Zientzia Museoan izan dira unibertsoaren gaia aztertzen. Argazki gehiago ikusgai Alexia plataforman.

Frantses ezagutzak dituen irakaslea behar dugu (B2 edo gehiagokoak). Psikopedagogian, Pedagogian edo Euskal Filologian graduatuak lehenetsiko dira. Interesatuek, bidali CV-a honako helbidera: elgoibar@elgoibarikastola.eus. Mezuan CV-DBH frantsesa adierazi. Epe-muga urriaren 10a

Gaur, ikasturte hasiera guztietan bezala, Kiva-eguna ospatu dugu Elgoibar Ikastolan. Oraingo honetan LH eta DBHko ikasleek Kiva programaren logoa irudikatu dute erdiko aretoan jazarpenaren aurkako lelo desberdinak erabiliz.

Irailaren 29an mendi-irteera izan genuen: Elosu-Polpol-Irukurutzeta39 haur eta nagusi, autoak Elosun utzi eta Elosumendira abiatu ginen. Ondoren, Pol Pol aldera jo genuen. Datorren irteera, azken urteetan ohikoa denez, Irteera Mikologikoa izango da.

Plazo de solicitud para las becas del 30 de septiembre al 29 de octubre. Plazo para solicitar las becas para la realización de cursos de francés e inglés en el extranjero para alumnos y alumnas de 3º y 4º de la ESO del 26 de septiembre al 25 de octubre de 2019.

Bekak eskatzeko epea irailaren 30etik urriaren 29ra bitartean. Atzerrian frantseseko eta ingeleseko ikastaroak egiteko bekak 2020ko udan, DBH 3. eta 4. mailetako ikasleentzat irailaren 26tik urriaren 25era, biak barne.

Los alumnos de 4º de ESO Garazi Arriola, Unax Aseginolaza, Ihintza Gurrutxaga y Maddalen Oñederra participarán en el proyecto Erasmus + en el que tomarán parte 24 adolescentes de Euskal Herria y 8 de Irlanda y que contará con sendas estancias en Irlanda y Hondarrabia para tratar el tema de los idiomas minoritarios.

Erasmus+ proiektuan parte hartuko dute Garazi Arriola, Unax Aseginolaza, Ihintza Gurrutxaga eta Maddalen Oñederra DBH 4ko ikasleek. Euskal Herriko 24 nerabe eta Irlandako 8 izango dira guztira eta Irlandan egingo dute egonaldia urriaren 29tik azaroaren 4ra bitartean, hizkuntza gutxituen inguruko topaketak burutuz.

Haur Hezkuntzako 3-4 eta 5 urtekoentzat Adierazpen Motriza eta Adierazpen Plastikoa eskainiko dira eskolaz kanpoko jardun bezala. Bi jardun osagarri hauek ikasturtean zehar garatuko dira bi alditan banatuta. Izen-ematea irailaren 26tik urriaren 2ra.

Del 24 de septiembre al 3 de octubre se celebrarán las reuniones de inicio de curso (desde EI3 a 4º de la ESO). La entrada se efectuará por la puerta de entrada de  los alumn@s de  ESO (las escaleras metálicas de las pistas).

Subscribe to RSS - garrantzitsua