garrantzitsua

Adierazpen motriza ekintza jarriko du martxan Elgoibar Ikastolak maiatzak 6tik 31ra bitartean. Jardun hau HH03ko eta HH04ko ikasleei zuzendua egongo da.

Aurreko ostiralean, apirilaren 5ean, DBH1eko ikasleek Antton Kazabon euskal idazlearen bisita izan zuten.

Ikastolaren eta batez ere parte hartu duten korrikalari guztien izenean, eskerrak eman nahi dizkiegu joan den igandean ospatutako XXVI. J. GURRUTXAGA KROSA antolatzen lagundu duzuen guztioi.

Apirilak 14rako  Morkaikotik, Herri Eskola eta Ikastolako gurasoekin  elkarlanean antolatutako mendi irteera egongo da Aloñara

Martxoaren 25 eta 27an DBH3ko ikasleek Rosa Huertas eta Marinella Terzi idazleen literaturaren inguruko azalpenak jaso zituzten.

Subscribe to RSS - garrantzitsua