ELGOIBAR IKASTOLA

AUBIXAKO EGONALDIAK 2024

Urtero bezala, aurten ere Aubixako egonaldirako lau txanda antolatuko dira, Lehen Hezkuntzako 1. mailatik 4. mailara bitarteko ikasleentzat.

Hona aurtengo ikasturterako antolatu diren txandak eta izen-emate aukerak.

INSTALAZIOAK

Aire libreko eta estalpeko instalazio aproposak ditugu ikastolan kirola praktikatzeko, edozein eguraldi egiten duelarik ere.

Haur txikienentzat espazio anitzak eta irekiak ditugu beren ingurunea esplora dezaten, berezkoa duten kuriositatea sustatu nahian.

Era guztietako jardunak egin ahal izateko espazio eta gela malguak.

AGENDA 30

Eskolako Agenda 30. Auzolan espirituarekin tokiko eta munduko erronkei elkarlanean erantzuna ematen, guztion ongizatea lortu nahian.

ESKOLA KIROLA

Eskola Kirola eskola-umeek nahitaezko eskola- aldian, 6-16 urte bitartean, eskola-orduetatik kanpo egiten dituzten kirol jarduerak dira. Adin horietan kirola egitea oso garrantzitsua da haurren garapenerako. Gainera, jarduerak, hezigarriak dira eta eskola-umeen heziketa integralaren barruan kokatzen dira: heziketa sistemaren eta haren etapen helburuekin bat egiten dute.

eskola kirola

BERDINTASUN ATALA

Elgoibar ikastolak bere errealitatearen irudia izatea nahi du, hau da, berdintasuna eta hezkidetza sustatzen dute ikasleengan eta hori ere irakasle-langileen jarrera eta baloreetan eta erakundearen kulturan barneratuta egotea nahi du. Asmo horrekin sortu du Berdintasun Atala.

Albisteak

2024-03-15
Indartsu eman zitzaion hasiera atzoko egunean 23. Korrikari Irunen. Lehen kilometroak Iparralden ari da ematen, eta datozen orduetan Nafarroan sartuko da Baztan aldetik. Gogoratu Elgoibarrera asteazkenean iritsiko dela, martxoak 20an. Ezagutu nondik nora den Ikastolako tramoa.
2024-03-14
DBH 2. mailako ikasleak holograma saioak egiten aritu dira gaurko egunean bizilabeko Miren Agirrerekin. Bizilabek gazteen artean zientziarekiko eta teknologiarekiko interesa eta balioak sustatzea du helburu, eta aitzaki horrekin gaurkoan hiru dimentsioko irudiak sortzeko saioak egin dituzte gure ikasleekin. Horretaz gain, asteazkenean San Pedrora egindako irteera izan zuten maila honetan. Bertan atera zituzten irudiak partekatzen dizkizuegu jarraian.
2024-03-13
Agenda 30eko ekintzen baitan, pasa den astelehenean Debabarreneko Mankomunitateko langileak izan genituen gure artean honakinen sentsibilizazio ekintza bat burutuz. Ekintza DBH 4. mailako ikasleei eskeinia izan zen. Bertan, ikastolatik hurbil diren kontenedoreen artean, errefusa biltzeko edukiontzi grisa (bezperan hustu gabea) hartu eta ikastolako kanpoko pistetan hustu zuten.

MULTIMEDIA ATALA

HH_multimedia