Agenda 30eko foroa

2024/03/21

Aste honetan eskolarteko foroa izan dugu. Bertan, Herri Eskola, Institutu eta Elgoibar Ikastolako Agenda 30eko arduradunak bildu dira Energia gutxiago kontsumitzeko kanpaina martxan jartzeko azkenengo erabakiak hartzen. Laster egongo dira ikasleek egindako lanak elgoibartarrentzat ikusgai.

Agenda 30eko foroa

Bestalde, gogoratuko duzuenez, Ikastolako Agenda 30 proiektu barruan ENERGIA gaia lantzen ari direla eta, iragan otsailaren 14an, mundu mailako Energiaren eguna zela aitzaki, erronka luzatu ziguten ikastolan proiektu honekin dabiltzan ikasleek. Orduan bidalitako galdetegiak energia aurrezteko ekintza bat praktikara eramateko gonbitea luzatzen zigun.

Etxean egin ditzakegun 5 ekintzetatik bat aukeratzea eta egun batzuetan praktikan jartzeko gonbitea luzatuko ziguten orduan. Gaur ekintza hartako jarraipen galdetegia partekatzen digute. Hemen daukazue ekintza aurrera eraman nahi izan ezkero.

2024-04-26
2023-2024 urtean jaiotako haurren matrikulazio aldia zabalik apirilaren 22tik maiatzaren 10era. Ate irekiak maiatzaren 2an, 17:30ean.
2024-04-25
DBHn hizkuntzak emateko irakaslea behar da ordezkapen bat egiteko. Bigarren hezkuntzako masterra ezinbestekoa da. Ingelesean C1 maila eskatzen da.
2024-04-25
Maiatzaren 12an ospatuko da Herri Urrats, Senperen, eta bertara joateko autobusa antolatu dugu elkarlanean Elgoibar Ikastolak eta Elgoibarko Izarra Euskaltzaleon Topaguneak. Izena emateko: Elgoibar Ikastolan, Elgoibarko Izarran edo on-line, maiatzaren 7a baino lehen. https://labur.eus/HerriUrratseraElgoibartik
2024-04-24
Guztira, 20 ikastetxek parte hartzen dugu Debabarrenean Eskolako Agenda 2030 programan. Programaren baitan, hezkuntza komunitate osoari zuzendutako ekintzak antolatzen dira, ikasle, irakasle eta familiei zuzenduak. Aurten Energia eskuragarria eta ez-kutsagarria gaia landu dugu. Artikulu honek Eskolako Agenda 30 Debabarrenean zertan den azaltzea du helburu.