PROFICIENT ziurtagiria lortu dugu!

2024/01/31

Iazko ikasturtearen amaieran STEM School Label COMPETENT ziurtagiria lortu genuen eta lanean jarraitu ondoren, orain hurrengo maila lortu dugu, PROFICIENT. Ziurtagirin honek STEM Eskolako estrategiaren ikuspegi aurreratua ematen digu. STEM Eskola Label ziurtagiriak gure ikastetxea online autoebaluazio tresna baten bidez ebaluatzeko aukera ematen digu, STEM ikastetxea definitzen duten irizpideen arabera.

Stem_proficient

Zer da STEM School Label? STEM School Label 2017an abian jarritako European Schoolnet , Ciencia Viva (Portugal), Maison pour la Science d'Alsace (Frantzia), Zientzia Sustatzeko Zentroa (Serbia) eta Hezkuntza Garapenerako Zentroa (Lituania) ekimen bateratua izan zen. Erasmus+ proiektu gisa, 2021etik aurrera, STEM School Label jarduera guztiek Scientix-en menpe jarraitzen dute, Europar Batasuneko Horizon 2020 ikerketa eta berrikuntza programaren finantzaketarekin. Bere helburua Europako ikastetxeei honako hauek eskaintzea da: Europa osoan akreditazio eta laguntza zerbitzua, baita sareko ingurune bat irakasleek, ikastetxeetako arduradunek eta ikastetxeetako langileek eskola mailan STEM estrategiari buruz trukatzeko.

2024-05-16
Igandean Herri Urratsera autobusean joandako lagun taldea. Aipatzekoa autobusean ez ezik euren kabuz ere beste elgoibartar mordoxka bat bildu zela Senpereko laku inguruetan. Izandako arrakasta ikusirik, Nafarroa Oinezerako ere autobusa ateratzea espero da. Adi egongo gara!
2024-05-10
Itzulia Women 2024 lasterketaren harira antolatu diren eguneko ekintzetan parte hartu dugu. LH 3-4-5 eta 6. mailako ikasleentzat ekintza desberdinak antolatu dira, hala nola, Dantza Urbanoa, Herri Kirolak eta jolasa. Ekintza hauek Kalegoen plazan eta Leku Eder inguruan izan dira. DBH 1 eta 2koentzat ere antolatu da ekintza.
2024-05-10
Zientzia Azokaren helburua zientziaren eta teknologiaren arloan lantzen diren proiektuak herriari erakustea izanik, dagoeneko azken ukituak ematen ari gara gure proiektuei datorren larunbatean 11:00etatik 14:00etara ospatuko den erakusleiho erraldoirako.
2024-05-09
'Euskararen Baloia' ren laugarren edizioko irabazleak aukeratu dira eta beraien artean dira gure LH 3. mailako ikasleak. Haur eta gazteen artean euskararen erabilera sustatzeko SD Eibar Fundazioak antoladu duen ekintza honetan, Ermua, Elgoibar eta Eibarko hamar ikastetxeen artean gurea aukeratu dute saridun. Zorionak!!!