Eskolarteko Bertso lehiaketa

2024/03/22

Gaur ospatu da ohikoa bihurtu den Eskolarteko BertsoLlehiaketako saioa Ikastolan. Bertan izan dira, gure ikasleekin batera, Herri Eskolako eta hurbileko herritako hainbat bertsolari gazte ere. Idatzizko saioaren ondoren, zuzeneko emanaldiarekin gozatu ahal izan dute guztiek, Oihana Arana, Aner Peritz eta Urko Arregi bertsolarien saioarekin ederki gozatuz.

Eskolartekoa
Eskolartekoa_1
Eskolartekoa

Eskolartekoa_3

2024-04-26
2023-2024 urtean jaiotako haurren matrikulazio aldia zabalik apirilaren 22tik maiatzaren 10era. Ate irekiak maiatzaren 2an, 17:30ean.
2024-04-25
DBHn hizkuntzak emateko irakaslea behar da ordezkapen bat egiteko. Bigarren hezkuntzako masterra ezinbestekoa da. Ingelesean C1 maila eskatzen da.
2024-04-25
Maiatzaren 12an ospatuko da Herri Urrats, Senperen, eta bertara joateko autobusa antolatu dugu elkarlanean Elgoibar Ikastolak eta Elgoibarko Izarra Euskaltzaleon Topaguneak. Izena emateko: Elgoibar Ikastolan, Elgoibarko Izarran edo on-line, maiatzaren 7a baino lehen. https://labur.eus/HerriUrratseraElgoibartik
2024-04-24
Guztira, 20 ikastetxek parte hartzen dugu Debabarrenean Eskolako Agenda 2030 programan. Programaren baitan, hezkuntza komunitate osoari zuzendutako ekintzak antolatzen dira, ikasle, irakasle eta familiei zuzenduak. Aurten Energia eskuragarria eta ez-kutsagarria gaia landu dugu. Artikulu honek Eskolako Agenda 30 Debabarrenean zertan den azaltzea du helburu.