Bete da Herri Urratsera joateko antolatu dugun autobusa

2024/05/06

Maiatzaren 12an ospatuko da Herri Urrats, Senperen, eta bertara joateko Elgoibar Ikastolak eta Elgoibarko Izarra Euskaltzaleon Topaguneak elkarlanean antolatu dugun autobusa bete da dagoeneko. Eskerrik asko bertan izena eman duzuen guztiei.

Irteera ordua eta tokia: 9:00etan, Txankakuako autobus-geltokian.

Itzulera-ordua: 18:30ean irtengo gara Senperetik.

Herri urrats_2024

10na euroko ekarpena egingo du bakoitzak.

Izena ematerako orduan ordainduko da, esku dirutan Ikastolan eta Elgoibarko Izarran, eta bizum bidez online izena emanez gero.

Autobusa aurrera ateratzeko ekarpen ekonomikoa egin du Ikastolak, baina jasangarria izan dadin, gutxienez 40 lagunek eman beharko dute izena. Beraz, planaren berri inguruan ahalik eta gehien zabaltzeko eskatzen diegu herritarrei.

Ohar garrantzitsuak:

• 14 urtez azpikoak heldu batek lagunduta joan beharko dira.
  • 14-18 urte bitarteko gazteen kasuan, tamalez, gure herria oraindik bi estaturen muga administratiboek bereizten dutenez, adingabeak atzerrira irteteko baimena aurkeztu beharko dute autobusera igotzerakoan. Baimen hori lortzeko gaztea eta bere gurasoak Ertzaintzaren bulego batera joan behar dira ezinbestean.
  • 40 laguneko langara iritsi ezean, autobusa bertan behera geratuko da eta dirua itzuliko diegu izena eman dutenei.
  • Izena emandako ordenan gordeko dira lekuan autobusean

Azken albisteak

2024-05-18
Larunbat goizean ikastolako postuak prest izan dira lehen ordutik Elgoibarko III. Zientzia Azoka egunari gure ikutua emateko. Gure ikasleen proiektuak kalera atera ditugu herriak ikus ditzan. Zorionak zientzialari gazteei!
2024-05-17
Maiatzaren 23an, osteguna, arratsaldeko 18:30ean aurkezpen-bilera egingo zaie DBHko familiei Hedatze proiektua azaltzeko. Bilera amaitu ondoren, bozketa prozesua zabalduko da eta maiatzaren 29ra arte bozkatu ahal izango da. Informazio gehiago barruan ikus dezakezue.
2024-05-17
Eskualdeko ikastetxeetan ikasturtean zehar Zientziaren eta teknologiaren esparruan egindako proiektuak biltzen ditu We Make Debabarrena! STEAM erronkak. Hemen dituzue ikusgai gure lanak! Irabazlea aukeratzeko prozesuan ikustaldi gehien dituen bideoa aintzat hartuko da!
2024-05-16
Ikastolako eta Euskal Herriko Confint bilerak (Agenda 30etik bideraturiko Nazioarteko Gazteen Konferentzia) izan ditugu maiatzean. Energia gaiaren inguruko gogoetak partekatu dira bertan, datorren urteko Estatuko ordezkariak aukeratzeko bozkaketa prozesuari hasiera emateaz gain. Irudian, Busturiara joandako gure ordezkaritza.