Eskolarteko Bertso Lehiaketa

2023/03/10

Bertso-giro ederrean igaro dute goiza Eskolarteko Bertso Lehiaketan parte hartu duten ikasleek. Mutriku, Soraluze eta Herri Eskolako hainbat gazte gurean hartu ditugu, gureak barne guztira LH 4tik DBH bitarteko 77 ikasle bildu direlarik hainbat gelatan idatzizko proba egitera. Amaieran, musika gelan bertso-saio ederraz gozatzeko aukera izan dute guztiek!

eskolartekoa
Ikasleak silaba kontaketan
ziriborroa
Musika gela bete-beteta
Txapeldunak
Txapeldunak

2024-04-26
2023-2024 urtean jaiotako haurren matrikulazio aldia zabalik apirilaren 22tik maiatzaren 10era. Ate irekiak maiatzaren 2an, 17:30ean.
2024-04-25
DBHn hizkuntzak emateko irakaslea behar da ordezkapen bat egiteko. Bigarren hezkuntzako masterra ezinbestekoa da. Ingelesean C1 maila eskatzen da.
2024-04-25
Maiatzaren 12an ospatuko da Herri Urrats, Senperen, eta bertara joateko autobusa antolatu dugu elkarlanean Elgoibar Ikastolak eta Elgoibarko Izarra Euskaltzaleon Topaguneak. Izena emateko: Elgoibar Ikastolan, Elgoibarko Izarran edo on-line, maiatzaren 7a baino lehen. https://labur.eus/HerriUrratseraElgoibartik
2024-04-24
Guztira, 20 ikastetxek parte hartzen dugu Debabarrenean Eskolako Agenda 2030 programan. Programaren baitan, hezkuntza komunitate osoari zuzendutako ekintzak antolatzen dira, ikasle, irakasle eta familiei zuzenduak. Aurten Energia eskuragarria eta ez-kutsagarria gaia landu dugu. Artikulu honek Eskolako Agenda 30 Debabarrenean zertan den azaltzea du helburu.