Orokorra

Se ha publicado el 22º boletín informativo del consejo de padres y madres: agenda de abril, Berrialagun, contenedor para recoger aceite usado en la ikastola, taller de formación...

Kaleratu da Guraso Kontseiluaren 22. albiste buletina: Apirileko agenda haur eta gurasoentzat, pilota eguna iruditan, Berrialagun izateko gonbita eta abantailak, erabilitako sukalde-olioa jasotzeko edukiontzia ikastola, formakuntza tailerrak...

eskolartekoa

Martxoaren 17an, Orioko Herri Ikastolan eskolarteko bertsolaritzako idatzizko kanporaketa jokatuko da. Ikastolako 56 ikaslek parte hartuko dute.

igandeko mendi irteeraren argazkia

Martxoaren 12an Aitzorrotzera mendi irteera izan genuen.

argazkia

Se ha publicado el 14º boletín informativo del Consejo de Padres y Madres.

Kaleratu da Guraso Kontseiluaren 14. albiste buletina.

Aitzorrotz mendia

Martxoak 12rako Morkaikotik, Herri Eskola eta Ikastolako gurasoekin elkarlanean antolatutako mendi irteera proposatzen dizuegu: Gatzagatik Aitzorrotzera.

errigorako produktuak

Se podrán pedir las conservas y el aceite antes del 14 de marzo.

Martxoaren 14ra bitartean kontserbak eta olioa eska daitezke. Errigorak bi berrikuntza dakartza udaberriko kanpaina honetan.

ATERKIA

Badator aurtengo Kilometroak Lekaixoka! Horren harira, Oñatiko Ezpeletaren eskutik, kalitate goreneko aterkiak eskuratzeko aukera duzue, Kilometroak eta Argitxoren aterkiak hain zuzen.

Orriak

RSS - Orokorra-era harpidetu