Ikastolako gurasoen euskara taldeak sentsibilizazio kanpaina berria jarri nahi du martxan. Gurasoei zuzendutako kanpaina da, gurasoen artean euskararen aldeko konpromisoa bultzatzeko hain zuzen ere. Selfiak ikusi.

Nola lagundu seme-alaben sexualitatean? Galdera horri erantzuteko, formakuntza tailerra izango da apirilaren 17an eta 24an (15:00etan gazteleraz eta 18:00etan euskaraz) Kultur Etxeko Hitzaldi gelan.

Apirilaren 22an goizeko 10:30ean XXV. Jose Gurrutxaga Krosa ospatuko da. Aurten ere, Mendaro eta Elgoibarko ikastetxe desberdinetako haur eta gazteak parte hartu ahal izango dute, adin eta luzera desberdinetako 13 karreretan.

Apirilak 15erako Morkaikotik, Herri Eskola eta Ikastolako guraso elkarteekin elkarlanean antolatutako mendi irteera proposatzen dizuegu: Salsamendi-Andutz.

Kaleratu da Guraso Kontseiluaren 22. albiste buletina: Apirileko agenda haur eta gurasoentzat, pilota eguna iruditan, Berrialagun izateko gonbita eta abantailak, erabilitako sukalde-olioa jasotzeko edukiontzia ikastola, formakuntza tailerrak...

Martxoak 11rako Morkaikotik, Herri Eskola eta Ikastolako guraso elkarteekin elkarlanean antolatutako mendi irteera proposatzen dizuegu: Intxorta.

Martxoaren 10ean goizeko 10:30ean  XXI. Pilota Eguna ospatuko dugu Kalegoen plazan (euria egingo balu, ikastolako frontoian ospatuko litzateke). Guztira 14 partida jolastuko dira.

Aurten ere, LH 1, 2, 3 eta 4ko ikasleek Aubixako barnetegira joateko aukera izango dute. Egonaldirako lau txanda antolatuko dira. Gogoratu martxoaren 22an bukatzen dela izena-emateko epea. ANIMATU!

Otsailaren 18an, DBH 4. mailako ikaslea den Oihane Agirrebeñak, igandero RTVE-n Latinari eskainitako irrati lehiaketa irabazi du. Ondorengo estekan duzue entzungai. Zorionak Oihane!

LH4ko ikasleek aste osasuntsua antolatuko dute otsailaren 26tik martxoaren 2ra bitartean. Jolas orduetan fruta ekartzeaz gain, ekintza asko antolatuko dituzte: Elikadura eta ariketa fisikoari buruzko hitzaldiak, yoga, dantza eta erlaxazioa jolas orduetan...

Otsailaren 18an mendi irteera izan genuen. Guztira 70 lagun bildu ginen. Santiago bidea jarraituz, Debatik Mutriku aldera jo genuen. Kalbarioko ermitan indar berritu ondoren, Urkamendi tontorra igo genuen.

Otsailak 18rako Morkaikotik, Herri Eskola eta Ikastolako guraso elkarteekin elkarlanean antolatutako mendi irteera proposatzen dizuegu: Debatik Mutrikura.

Orriak