Elgoibarko gazteek Elgoibarko lanbide heziketa, unibertsitatea eta industria aurrez aurre ezagutzeko helburuarekin Elgoibarko Udalak XII. EKITEN TAILERRAK antolatu ditu, IMH, Meka Arreiturre Institutua eta Elgoibar Ikastolarekin elkarlanean.

Ikastolako HHko eta LHko haurrak Inauterietako Kalejiran izan ditugu Ikastolatik plazara bitartean herriko kaleetan zehar. Urtero bezala, Zanpantzarrak, Bolantak, Txatxoak, Joaldunak, Kotilungorriak eta Mamoxarroak ez dira falta izan, Hartzarekin batera.

Eguneko Zentroaren eta Ikastolaren arteko elkarlanari jarraipena emanez, inauterietako entsegu orokorra ikustera etorri zaizkigu ikastolara bertako kide batzuk. Arratsalde ederra pasatu dugu elkarrekin!

Eguneko asmoa Urregarai igotzea bazen ere, Morkaikok antolatutako igandeko mendi irteeran ibilbidea aldatzea erabaki zen goietan haize haundia zela eta. Mendi irteera Elgoibarren, Azkarateko bide zaharretik abiatu eta Urruzunon barrena atzera bueltatuz burutu zen. Datorren irteera, martxoak 15ean, Herniora izango da.

LH2ko ikasleek eta irakasleek Pasaiara txangoa egin zuten ostiralean. Albaola faktoria bisitatu ostean, Oriora joan ziren bertan bazkaldu eta eguna bertan amaitzera.

Otsailaren 27tik aurrera, Lehen Hezkuntzako 5.mailako ikasleek Ikastolen Elkarteak garatutako IZANDIG egitasmoan parte hartuko dute Elgoibar Ikastolan.

Otsailak 16rako Morkaikotik Herri Eskola eta Ikastolako gurasoekin elkarlanean antolatutako mendi irteera proposatzen dizuegu: Lekoitzeko portutik Urregarai edo Imotz mendira

Emakume Zientzialarien Eguna ospatu genuen atzo Ikastolan. DBHkoek Manifestua irakurriaz ekin zioten egunari eta ikastolako pasabideak apainduz jarraitu zuten. LH 4. mailakoek blogean jarri dituzte egunaren inguruan taldeka egindako eta Erdiko Aretoan aurkeztutako lanak (irudian).

Ongi etorri eta eskerrik asko gurean izena eman duzuen guztioi! Elkarrekin hezkuntza eraldatzen.

Otsailaren 3an gurekin izan genuen ikasle ohi talde bat DBH4koei ondorengo ikasketetan beren bizipenak azaltzera etorri zena. Zuzendaritza taldearekin ere bildu ziren ikastolatik atera ondorengo esperientziak partekatzera, guztion artean ikastola hobetu ahal izateko.

Otsailak 21, Inauteriak. Urtero bezala, eguraldiak laguntzen badu HH eta LHko haurrak kalejiran irtengo dira. 15:15ean Ikastolan hasi eta plazan amaituko da 16:30ean. Euria egingo balu Ikastolan ospatuko litzateke.

Elgoibar Ikastolak hizkuntzetako ikasketak dituen irakasle bat behar du DBHrako. Interesatuek, bidali CV-a honako helbidera: elgoibar@elgoibarikastola.eus. Mezuan CV-DBH hizkuntzak adierazi. Epe-muga, otsailaren 10a.

Orriak