Behar ez duzuen edozein arropa edo oinetako baldin baduzue, ekar ezazue ikastolako erdiko aretora urriak 25a baino lehen, Somalia, Kenia, Sudan, Etiopia, Ginea Ekuatorial edo Europako herrialdeetara bidal dezaten.

Igande honetan, urriak 20, Morkaiko Mendizale Elkarteak 2019-2020 sasoiko bigarren haur irteera ospatuko du. Oraingoan ez da ohiko mendi irteera bat izango, Irteera Mikologikoa egingo da.

Guraso formakuntza taldetik “Adimen emozionalean trebatzen” saioan parte hartzeko gonbitea luzatzen da. HH, LH eta DBHko gurasoei zuzendutako formakuntza da eta saioak irauten duen bitartean behar duten gurasoek erabili ahal izan dezaten DOAKO ZAINTZA ZERBITZUA izango dute.

Kilometroen zozketako zenbaki saritua 54942 da. 60.000 euroko saria irabazi du. Ez da Elgoibar Ikastolan saldu den zenbakia. Sariduna pasa dadila Zarauzko ikastolako idazkaritzatik.

Urtero bezala, Seaskak bere egutegiak argitaratu ditu Ipar Euskal Herriko ikastolak laguntzeko. Aurtengo egutegiaren orriak, GALDER IZAGIRRE artistak bere argazkiekin apaindu ditu. Beraz, laguntzeko prest baldin bazaudete, egutegiak erosi!!

Bekak eskatzeko epea irailaren 30etik urriaren 29ra bitartean. Atzerrian frantseseko eta ingeleseko ikastaroak egiteko bekak 2020ko udan, DBH 3. eta 4. mailetako ikasleentzat irailaren 26tik urriaren 25era, biak barne.

Erasmus+ proiektuan parte hartuko dute Garazi Arriola, Unax Aseginolaza, Ihintza Gurrutxaga eta Maddalen Oñederra DBH 4ko ikasleek. Euskal Herriko 24 nerabe eta Irlandako 8 izango dira guztira eta Irlandan egingo dute egonaldia urriaren 29tik azaroaren 4ra bitartean, hizkuntza gutxituen inguruko topaketak burutuz.

Irailaren 24tik urriaren 3ra bitartean ospatuko dira ikasturte hasierako bilerak (HH 3tik DBH 4ra). Sarrera DBH-ko ikasleak sartzen diren aldetik (pistetako eskailera metalikoetatik) egingo da. Bilera guztiak arratsaldeko 18:30ean hasiko dira

Irailak 29rako Morkaikotik, Herri Eskola eta Ikastolako guraso elkarteekin elkarlanean antolatutako mendi irteera proposatu nahi dizuegu: Elosu-Polpol-Irukurutzeta. Oraingoan Elgoibarko mugetatik gertu ibiliko gara.

Irailak 9tik 27ra, bazkal ondoren HH3-4 eta 5eko haurrak parkean egongo dira 14:30ak arte. Bazkal ostean, nahi duzuenean bila etortzeko aukera duzue. LHkoak, eguraldiaren arabera, euririk ez bada kanpoko pistetan egongo dira, bestela frontoian. Ikastolatik bakarrik irteteko, baimena ekarri behar dute.

2019an jaiotako haurren matrikulazio-aldia zabalik, irailaren 16tik 27ra. Ordutegi zabala. Jai-zubietan eta oporretan irekita.

Ekainaren 6an egindako bileran azaldutako informazioa eskuragarri dago. Ikasturte honetako lehenengo egonaldia ekainaren 19an arratsaldez hasiko da.

Orriak