Ekainaren 20an hasi da Aubixako egonaldia. Lehenengo txandako ikasleak bertan daude. Primeran ari dira pasatzen! Argazkiak ikusgai.

Bisita berezia izan dugu ikastolan. Garabide Elkartearen laguntzarekin Poloniako  "Naja Szkola" eskolako Anna Kościukiewicz-Jabłońska eta Artur Jablonsczi ordezkariak izan ditugu.

Ekainaren 20an emango zaio hasiera Aubixako egonaldiari. Lehen Hezkuntzako 1. mailatik 4. mailara bitarteko ikasleek parte-hartzeko aukera izango dute. Beti bezala, 4 txanda antolatu dira. Bilerako informazioa ikusgai dago.

Pasa den ikasturteko prozedurari jarraituz, aurtengo ikasturtean Soarte argazkilaritza dendako Iñaki San Martinek atera ditu argazkiak(http://www.fotografiasoarte.com/).Ondorengo egunetan, argazkiak Soarte dendan (Santa Klara 12) salgai izango dituzue.

Ikastolaren  izenean eskerrak eman nahi dizkiegu ekainaren 2an, ospatu zen Ikastolaren Eguna antolatzen lagundu zuten guztiei: babesleei, gurasoei, ikasleei eta baita  irakasleei ere. Errifetako zenbaki sarituak 15 eguneko epea du agertzeko.

Maiatzaren 14, 15 eta 16an elikadura tailerrak egin dira Lehen Hezkuntzako 5. mailan. Ekimen bat burutu dute gelaka eta ikasleek hormirudi ederrak egin dituzte. Gainera, hormirudiak azaltzeko bideo batzuk grabatu dituzte EAThink-eko lehiaketan parte hartzeko.

Maiatzaren 22an Elgoibarko Udaletxean, Agenda 21eko Udal Batzarra ospatu zen. Udaleko ordezkariek ikasleen proposamenak entzun eta jaso zituzten. Informazio gehiago Agenda 21eko blog-ean.

2016-2017 ikasturtetik aurrera, GKOB_Baliabideak taldekoek abian jarri zuten, ikastolarekin elkarlanean, LH 1., 2. eta 3. mailetan hainbat testu-liburuen mailegu sistema. Gogoratu ikasturte honetan ere aukera egongo dela!

Familien, ikasleen eta langileen ekarpenak jaso ondoren, 3 proposamen aurkezten dizkizuegu zuen iritzia jakin eta 2018-2019ko eskola egutegia osatu ahal izateko.

Ekainaren 2an, larunbatean, “Ikastolaren Eguna” ospatuko dugu 2017/2018 ikasturteari jai giroan bukaera emateko. Maiatzaren 23a arte (asteazkena) izango duzue menuak eta ogitartekoak erosteko aukera bulegoan. ANIMATU!

LH 1-2 eta 3.mailako ikasleak Yoga lantzen ari dira Gorputz Hezkuntzako saioetan. Arnasketa egokia erabiliz eta teknika txiki batzuen bidez, ikasleak lasaitzea, emozioak erregulatzea eta guztien kontzentrazioa eta arreta handitzea da helburua.

Maiatzaren 10ean Euskal Confint 2018 ospatu zen Busturian eta bertan izan ziren ikastolako IRAES taldeko 4 ordezkari:Eider Caro, Naroa Alonso, Nahia Carrillo eta Joane Kapanaga. Klima aldaketaren gaia landu eta lagun berriak egiteko aukera izan zuten.

Orriak