Abenduak 16rako Morkaikotik, Herri Eskola eta Ikastolako guraso elkarteekin elkarlanean antolatutako mendi irteera proposatzen dizuegu: Zumaia-Zarautz. Oraingoan kosta aldera joango gara.

Abenduaren 3an ospatutako Euskararen Nazioarteko Eguna laburtzen duen bideo labur bat egin da. Bertan egunean zehar bizitako momenturik garrantzitsuenak jaso dira. Bideoa ikusteko klikatu hemen.

Abenduaren 3an Euskararen Nazioarteko Eguna ospatu genuen. Ekintzaz beteriko eguna izan zen. Argazkiak ikusgai daude. DBH 3. mailako ikasle talde bat kazetari lanetan ibili zen egunean zehar. Informazio guztia Euskaraz biziko blog-ean.

Emakumeen kontrako indarkeriaren Nazioarteko Eguna aldarrikatu dute gure ikasleek. Astean zehar ipuin kontaketak, irudi bilketak, laburmetraiak... erabili ditzte hausnarketarako. HHtik DBHra bitartean egindako lanak erdiko aretoan jarri dituzte ikusgai. Argazkiak ikusgai.

Azaroaren 22an, osteguna, Zezilia Deunaren eguna dela eta, Lehen Hezkuntzako ikasleak eta irakasleak goizeko 8:30ean Kalegoen Plazan elkartuko dira (bakoitzak bere instrumentua eraman beharko du). Bertatik kalejiran ikastolaraino etorriko dira.

Atzerrian frantseseko eta ingeleseko ikastaroak egiteko bekak 2018ko udan, DBH 3. eta 4. mailetako ikasleentzat (EHAA 2018ko urriaren 31ko agindua). Eskaera epea: azaroaren 16tik abenduaren 17ra arte (idazkaritza-ordutegia amaitu baino lehen).

Ainhoa Lendinez eta Mayi Mujika mendi lasterkariak izan ditugu gure artean. Eskola kirolean hasi zirenetik gaur egun arte izan duten kirol ibilbidea azaldu digute, eta hainbat alderdi lantzeko aukera izan dugu. Argazkiak ikusgai.

Kaleratu da Guraso Kontseiluaren 26. albiste buletina: Gurasoen Kontseiluak bat egin du Euskaraldiarekin, Intxortara mendi-irteera, urteko azken formakuntza saioak gurasoentzat, sortu da GKOB berria...

Azaroak 18rako Morkaikotik, Herri Eskola eta Ikastolako gurasoekin elkarlanean antolatutako mendi irteera proposatzen dizuegu: Intxorta. Oraingoan Elgeta aldera  joango gara. Mendi ibilbidea Elgetatik hurbil dagoen San Asensio gaineko aparkalekutik abiatuko da.

Aurten ere, Eskolako Agenda 21 programaren baitan, Bigarren Eskuko Merkatua antolatzen ari gara azaroaren 24rako. Aurten merkatua Maalan izango da. Informazio gehiago Agenda 21eko Blog-ean

Gipuzkoa osoan 10 ikastetxek izango dute aukera Gipuzkoako Foru Aldundian martxan jarri duen programan parte-hartzeko. 10 hauetatik, Elgoibar Ikastola aurkitzen da. Proposamena DBH4-ko ikasleekin lantzen ari da

Iazko esperientzian oinarrituta, jada ekin dio ERRIGORA ekimenak bertako nekazaritzari eta euskarari bultzada emateko egitasmoari. Urriaren 25etik azaroaren 13ra bitartean izango da saskiak ikastolan eskatzeko epea.

Orriak