Leintz Gatzagan izan dira LH 3. mailakoak egun euritsu honetan. Deba ibaia hasten den tokia ezagutu ahal izan dute guztiek aterki artean egindako ibilera honetan. Ederki gozatu dute!

Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleak suhiltzaileengana joan ziren azaroaren 13an beraien lana hurbiletik ezagutzera. Eraikuntza ikusi, kamioiaren nondik norakoak ezagutu, garabian igo, ur-erauntsiekin aritu... Primerako esperientzia izan zuten!

Ikastolako DBH 3ko neska mutilak EusLiderrak, Elgoibarko Udalak eta Ahize Aek-k bultzatutako euskararen erabileraren aldeko tailerra burutzen ari dira. Programako leloak dioen bezala, garena izateko helburuz sortu den egitasmoa da hau.

Azaroak 17 Morkaikotik, Herri Eskola eta Ikastolako gurasoekin elkarlanean antolatutako mendi irteera proposatzen dizuegu: Gatzagatik Atxorrotxera. Oraingoan Debagoienera joango gara. Atxorrotxera. Gure mendi ibilbidea Gatzagatik abiatuko da. Dorletako Amaren Santutegitik zehazki.

Iluntasuna naiz Hesian taldearen azken bideoklipa, Elgoibar Ikastolan grabatutakoa, ikusgai dago sarean. Dakizuen bezala, ikastolako irakasle eta taldeko kide den Fran Uriasen taldeak bere azken lana argitara eman du.

Ikus bideoa

“Nafar hegoaldeko uzta euskarari puzka”, Errigora kanpainaren 7. edizioan murgilduta gaude dagoeneko. Aurten, eskaintzari dagokionez, saski beltzari berdea (ekologikoa) eta zuria (berezia) gehituko zaizkio.

#EUSKARARIpuzka

Aste honetan osatu dugu 2019/2020 ikasturterako Agenda 21eko INGURUMEN BATZORDEA. Dakizuen bezala, ekoizpen kontsumoa izango da aurten landuko dugun gaietako bat.

Eskerrik asko guztioi!

Urriaren 29an eman zaio hasiera Erasmus+ egitasmoari. Euskal Herriko 28 gazte elkartuko dira Irlandako Galway hiriko gazte talde batekin hizkuntza gutxituen inguruan aritzeko. Ikastolako lau ikaslek hartuko dute parte egitasmoan.

Urtero bezala, EKI digitala metodologia dela eta, gurasoek etxean euren seme alaben jarraipen akademikoa egin ahal izateko DBH1. eta 2. mailetako familiei zuzenduriko formazio saioak izan dira ikastolan urriaren 15ean eta 21ean.

2018-19 ikasturtean Pentsaera Konputazionala jarri genuen martxan LH 5. eta 6. mailetan. Edozein sistema, prozesu edo problema mota ulertzeko eta ebazteko baliagarria da, ez bakarrik arazo informatikoak bideratzeko.

Behar ez duzuen edozein arropa edo oinetako baldin baduzue, ekar ezazue ikastolako erdiko aretora urriak 25a baino lehen, Somalia, Kenia, Sudan, Etiopia, Ginea Ekuatorial edo Europako herrialdeetara bidal dezaten.

Igande honetan, urriak 20, Morkaiko Mendizale Elkarteak 2019-2020 sasoiko bigarren haur irteera ospatuko du. Oraingoan ez da ohiko mendi irteera bat izango, Irteera Mikologikoa egingo da.

Orriak