Aurtengo ikasturtean eguerdiko ordutegiz eta eskolaz kanpoko jardun bezala, adierazpen motriza eta plastikoa eskaintzen ari gara HH 3-4 urteko umeentzat. Adierazpen sensomotriza modu librean lantzeko aukera dute adin horretako umeek.

Ikastolan ere Euskararen Nazioarteko Eguna ospatu dugu. Egunean zehar hainbat ekintza egin eta primeran gozatu dugu egunaz!! Eskerrik asko parte hartu duzuen guztioi!!

Atxutxiamaikak eta Ludotekak elkarlanean antolaturiko jolas didaktikoen erakusketan parte hartu genuen ikastolako zenbait irakaslek. Beti bezala, oso baliagarria izan zitzaigun!

Datorren asteratean, abenduak 3, ospatuko dugu nazioarteko euskararen eguna ikastolan. Urteroko egitaraua oinarri hartuta antolatu dugu aurtengoa ere. Euskararen alde guztiok elkartuko gaituen eguna izango da. Harrapatu euskara!

Emakumeenganako Tratu Txarrak Gaitzesteko Nazioarteko Eguna ospatzen ari gara egun guztian zehar. Erdiko Aretoan jarritako eskua beteko dugu esku txikiz, STOP hitzarekin batera. Aldarrikapenean parte hartu nahi?

DBH 4ko Kultura Klasikoa arloko ikasleak Irungo Oiasso museoari egin diote bisita gaurkoan. Handik irtendakoan, Ficab, Bidasoako zizemaldi arkeologikora abiatu dira, Eltxeko Damari buruzko dokumental bat ikustera.

Azaroak 22anSanta Zezilia, musikarien eguna ospatu dugu Ikastolan. Urtero bezala, 8:30etan herriko plazan elkartu ondoren, kalejiran egin dugu ikastolarako bidea. Zorionak musikari guztioi!

Leintz Gatzagan izan dira LH 3. mailakoak egun euritsu honetan. Deba ibaia hasten den tokia ezagutu ahal izan dute guztiek aterki artean egindako ibilera honetan. Ederki gozatu dute!

Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleak suhiltzaileengana joan ziren azaroaren 13an beraien lana hurbiletik ezagutzera. Eraikuntza ikusi, kamioiaren nondik norakoak ezagutu, garabian igo, ur-erauntsiekin aritu... Primerako esperientzia izan zuten!

Ikastolako DBH 3ko neska mutilak EusLiderrak, Elgoibarko Udalak eta Ahize Aek-k bultzatutako euskararen erabileraren aldeko tailerra burutzen ari dira. Programako leloak dioen bezala, garena izateko helburuz sortu den egitasmoa da hau.

Azaroak 17 Morkaikotik, Herri Eskola eta Ikastolako gurasoekin elkarlanean antolatutako mendi irteera proposatzen dizuegu: Gatzagatik Atxorrotxera. Oraingoan Debagoienera joango gara. Atxorrotxera. Gure mendi ibilbidea Gatzagatik abiatuko da. Dorletako Amaren Santutegitik zehazki.

Iluntasuna naiz Hesian taldearen azken bideoklipa, Elgoibar Ikastolan grabatutakoa, ikusgai dago sarean. Dakizuen bezala, ikastolako irakasle eta taldeko kide den Fran Uriasen taldeak bere azken lana argitara eman du.

Ikus bideoa

Orriak