Otsailaren 17rako Morkaikotik, Herri Eskolako eta Ikastolako guraso elkarteekin elkarlanean antolatutako mendi irteera proposatzen dizuegu: Arno.

Ongi etorri eta eskerrik asko gurean izena eman duzuen guztioi! Elkarrekin hezkuntza eraldatzen.

Martxoaren 1ean, barixakua, Euskal Inauteriak ospatuko ditugu. 15:15etik 16:30era kalejira eta dantza saioa plazan egingo ditugu (eguraldi txarra eginez gero, Ikastolan egingo da).

Otsailaren 8an, 18:30ean Kultur Etxeko sotoan izango da 2019ko lehenengo formakuntza saioa. Parte hartu nahi dutenek aldez aurretik eman beharko dute izena ikastolan inskripzio orria entregatuz edota formalarioa betez.

Eguraldi iragarpena ikusita, Santa Ageda ikastolan ospatzea erabaki da. Ikasleak arropa iluna, loradun zapia eta makila ekarri behar dute. Ekitaldia 16:15ean hasiko da (erdiko aretoan).

Matrikulazio epea zabalik urtarrilaren 28tik otsailaren 8ra bitartean. Elkarrekin hezkuntza eraldatzen! Zatoz ikastola ezagutzera!

Urtarrilak 20rako Morkaikotik, Herri Eskola eta Ikastolako gurasoekin  elkarlanean antolatutako mendi irteera proposatzen dizuegu: MoruIrteera honekin, mendizaletasuna eta ondarea uztartuko dira.

Elgoibar Ikastolako Gabonetako loterian botatakoa jasotzea egokitu da. Kobratzeko ikastolara bertara jo behar da, urtarrilaren 31a baino lehen

HH 0 (2018an eta 2019an jaiotakoak), otsailetik ekainera hasteko, matrikulazio aldia zabalik urtarrilaren 14tik 25era. Ordutegi zabala: 7:30-19:30. Jai-zubietan eta oporretan irekita.

Elgoibar Ikastola osatzen dugun guztion izenean Gabon Zoriontsuak eta urte berri ezin hobea opa dizuegu. Bulegoa abenduaren 22tik urtarrilaren 6ra bitartean itxita egongo da.(Haurtzaindegiko telefonoa: 688 896 633)

Abenduaren 16an Zumaia-Zarautz mendi irteera izan genuen.Eguna erabat goibel esnatu zitzaigun.Hamar;haur eta beste horrenbeste nagusik trena hartu eta Zumaiara joan  ginen. Hurrengo mendi irteera urtarrilaren 20an izango da: Moru.

Abenduak 16rako Morkaikotik, Herri Eskola eta Ikastolako guraso elkarteekin elkarlanean antolatutako mendi irteera proposatzen dizuegu: Zumaia-Zarautz. Oraingoan kosta aldera joango gara.

Orriak